Torsdag,

Jaa, rätt chill dag idag faktiskt. Inte så sega lektioner. Typ svenskan bara.
Har iaf stört mej lite på den nya fjortisen på Astrad. Går runt och plutar med läpparna och ser ut som att min lillebror sminkat henne. Typ hur mkt rouge som helst på kinderna! Asso gud jag gillar verkligen inte henne. Känner inte henne så ska inte ha ngr fördomar lr ngt men jag gillar inte henne iaf.

Efter skolan stog jag och snackade med massa folk. Sen gick jag Simon Andrei och Elvin och snackade med Yousif (?) för han hade typ kaxat och sånt. Duckie och Ton var med också. Sen gick jag hem. Träffade Robin typ 20 meter från huset så han körde mej t huset på mopeden eftersom jag inte ville gå i det blöta.

Men nu ska jag typ ta med mej datorn upp på rummet och städa hade jag tänkt, det jag egentligen skulle gjort typ i söndags hihi (a'. Hörs sen kanske.

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0