Att skratta åt en skräckfilm,

Godmorgon lr ngt ahah jag vet inte faktiskt.
Iaf så tänkte jag berätta lite om min VÄÄÄDLIGT händelserika helg.

Fredag: Vaknade av att Jossie smsade och väckte mej. Låg kvar en stund och sen satte jag mej vid datorn och väntade på att hon skulle komma. Hon kom runt 11 så duschade jag och sen fixade vi oss lite. Blev mjukis och tjocktröja faktiskt. Riktig luffarstil yeeah ;)
Iaf så drog vi till K-hög och satt där och väntade på att det skulle dyka upp lite folk. Träffade iaf Dogge och blev utslängda av cp lärarna haha. Satt utanför istället och träffade Maja Darja och lite annat random folk som gick förbi. Sen drog vi till där bussarna kmr och jag träffade Mikkel en stund sen drog vi och käkade och sen hem.
Jossie var dock utelåst haha. Men ah hon kom in sen. Hemma hos mej var det storstädning och massa skit så jag gömde mej lite var som och försökte få dom att inte be mej göra saker för jag orkade verkligen inte så trött jag var.
Sen iaf så kom Jossie igen så satt vi hos mej och typ hoppade i min säng och sånt haha. Sen drog hon vid 9 så jag var nere med allt folk och sjöng hur mkt som helst så trodde inte jag skulle kunna prata igår men jodå.
Satt iaf uppe rätt sent och kollade skräckfilm med Daniel Lisa och Becca. Sen låg jag inne hos Becca en stund och somnade men vaknade vid 3 så gick och la mej i min säng istället.

Lördag: Vaknade vet inte när men sov nog vidare till 1 typ. Sen vid 3 åkte jag och handlade med mamma och Becca på Hemköp. Mamma var snäll och köpte pompoms till mej. Ni vet sånna som hejarklackare har. Sen iaf så kom Millan lite efter vi kommit hem så var jag med henne och vi gick till Ida. Det var längesen man såg henne men iaf så var vi där till 12 som ni redan vet och sen failade både jag och Millan på vägen hem. Millan ramlade nästan över en kant på Idas tomt sen skulle jag härma henne och göra likadant men då vrickade jag till foten och slängde iväg min mobil av misstag. Fyfan det gjorde ont men som vi skrattade asso haha! Sen satt vi hos mej i en timme kanske och sen gick vi och la oss.

Söndag: Vaknade vid halv 11 lr ngt och kunde inte somna om så väntade på att Millan skulle vakna och hon vaknade strax efter så låg och pratade lite sen åt vi Tacos till frukost haha vivet låter knäppt men jag hittade inget bröd haha! Iaf sen drog hon till Ida vid 1 lr ngt kanske. Jag skulle egentligen också med men var så jävla trött så jag orkade inte. Gjorde inte så mkt här hemma faktiskt. Men sen vid 2 kollade jag skräckfilm med Daniel och Lisa. Och fan det var lite läskigt men mest äckligt och fan vad jag skrattade haha! ''KÖTTA KÖTTA!!!'' hahahaha!
Ah iaf så sen har jag inte gjort ngt mer. Suttit lite vid datorn och sen kollade jag Gossip Girl och efter det badade jag. Lillebror joinade mej en stund också. Men nu ska jag inte skriva mer för vem gillar för långa ointressanta inlägg egentligen?

BellaH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0