Bada i regnet,

Hej!
Skolan var chill idag. Soprovet gick skit bra tkr jag. Inte så svårt som jag trodde det skulle vara. Svarade på nästan alla frågor iaf.
På arbetspasset satt jag i lilladatorsalen med gangstahs och lyssnade på musik medans jag gjorde min svenskagrej. Passade på att blogga då med :)
På engelskan gjorde vi inte så mkt och på spanskan jobbade jag med häftet som ska vara klart innan sommarlovet. Jätte tjockt häfte också. Men ska jobba med det i helgen hade jag tänkt.

Sen på vägen hem skulle ngr bada så vi stannade på bananbron och väntade på folk men det började regna och det regnade för mkt så jag Mher Ton Elvin och Duc drog hem istället. Medans dom andra badade i regnet.
Blev jätte blöt också -.- Så nu sitter jag i pyjamas och mina kläder hänger på tork. Ska sova en stund om jag kan och sen städa mitt rum. Kanske blir utgång ikv. Vet inte ännu. Ni får ringa om ni vill ha med mej ut (:

BellaH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0