Chill dag faktiskt,

Fan vad chill dag idag. Gjorde hemkunskapen på elevensval. Sen på hemkunskapen städade vi och åt vaniljglass med chokladsås. Gotti! Sen bara satt vi och lyssnade på Mogge när han pratade om ngt på SO:n. Sen på matrasten var jag i trean och spelade musik och snackade med Sara Ida och ngr till. Efter det så hade vi tävling på matten. Skulle vunnit en vattenmelon som vi fick av Henke med Eric och Oskar tog den och slängde runt den i korridoren. Puckon :D
Sen på svenskan satt vi och jobbade med ngt. Jag som alltid brukar vara sist var typ längst i boken haha. Sånt gillar vi.

Sen skulle jag gå hem i mina klackar som jag fick från Jossie på elevensval. Tog på mej dom i trean sen gick jag till bananbron och tog av mej dom för fick skit ont i fötterna haha. Nu sitter jag här hemma i mammas säng. Bara jag och Andreas hemma eftersom Thomas jobbar Daniel är i skolan och mamma Jonathan och Becca är på synkontroll med Jonathan. Dunkar musik och ska hämta en glass nu. Uppdaterar senare (:

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0