Dansa i regnet (y'

Hey folket. Det regnade innan. Iaf i lilla Ljungby. Så eftersom det var så varmt på mitt rum även då så gick jag först ut i trädgården och gick runt i regnet. Sen ställde jag mej på balkongen och dansade lite. Tror folket som körde förbi trodde jag var knäpp. Men jag älskar regn. Det är mysigt. Och idag var det extra skönt med regn eftersom det varit kvavt och fuktigt i luften dom senaste dagarna. Sjukt varmt också. Trodde jag skulle dö faktiskt.

Svar på kommentar: Nej jag vill inte prata med en psykolog. Men hur kan jag veta att du inte är från Ljungby och att du inte vet allt om mej? Du skriver lix anonymt.

BellaH

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag menade inte att prata med en psykolog, jag menade att jag har samma situation imin familj som du har. min familj är precis likadan. jag är anonym bara för att jag inte vill skriva mitt namn här, jag bor inte i ljungby, känner bara ett par personer där. så jag menade mer att om du vill prata med någon som vet hur det känns, så kan du prata med mig!

2010-05-20 @ 23:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0