ES3 konsert,

Har inte bloggat idag i know. Men fullt upp hela dagen faktiskt. Träffade Fanny Disa och Diana efter skolan. Jag Disa och Diana drog till Netto när Fanny drog till stan. Köpte lite gott och drog till Blåan och var med Ida Liz och Wille. Sen drog alla hem. Jag skjutsade Ida hem på hennes cykel och sen gick jag hem
Råkade somna i min säng när jag kom hem. Sen fixade jag med och så drog vi till Sunnerbo för Daniels klass hade konsert. Satt med Lisa längst fram och tog lite bilder och filmade.

Nu sitter jag hemma och ska kolla på Greys Anathomy nu. Lägga in bilderna och filmerna på datorn och sen youtube om det går. Sen lägger jag in dom här på bloggen.

BellaH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0