Fuck this shit jag kör mitt race!

Glöm bort det inlägget nedanför. Mådde skit just då och ville inte vara kvar här just då.
Men fuck this shit. Jag kör mitt race. Skolan kräver för mkt av mej. Att jag ska vara klar med precis allting innan skolan slutar. Vafan tror ni jag är fucking Einstein (?) lr? Vad fan tror ni att jag ska göra klart allting på ngr veckor. Speciellt när ni tar arbetspassen ifrån mej och sätter in andra lektioner där. Tror ni jag ska göra allt på min fritid lr? Fuck no! Fan heller att jag tänker sitta och plugga massa skit på MIN FUCKING JÄVLA FRITID bara för att ni säger det. Vadå skolan kmr först. Fan heller. Mitt liv kmr före skolan. Ta och dö fucking idioter.
Jag kör mitt race från och med nu. Säger som jag tkr och skiter i vad folk tkr om mej. Deras åsikter är inte mitt problem. Mina åsikter är inte era problem. Mitt liv ska ni inte bry er om. För jag gör som jag vill och det finns inget ni kan göra åt saken. Fuck this shit gå och dö allihopa!

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0