Fyfan ditt svin!

Nu har jag bestämt mej. Det är slut på den här vänskapen. Om man ens kan kalla det vänskap eftersom du aldrig snackar med mej och det är alltid jag som vill träffa dej men du säger aldrig att du vill träffa mej när du är här. Fyfan imon asso. Jag bryr mej inte vad du kmr säga efter jag sagt upp vänskapen med dej. JAG BRYR MEJ INTE ETT SKIT! För ett sånt jävla svin som du förtjänar inte en sån fin tjej som hon. Du förtjäner inte ngn tjej alls. Du bara sårar folk hela tiden och skapar problem. Fuck dej. Du ska få se att jag klarar mej utan dej. Jag klarar mej bättre utan dej. Jag ångrar att jag alltid försvarat dej när ngn sagt ngt om honom. För det har jag ALLTID gjort. Om ngn snackat skit om dej har jag försvarat dej. Ditt jävla svin. Fyfan för dej. Du är dum i huvudet.
Jag ångrar att jag sa att jag älskar dej, jag ångrar att jag sa att du var min bästa vän. Jag är värd bättre än dej. Det är alla. Alla jävla tjejer där ute är värd bättre än dej.
Idiot jävel!

BellaH

Kommentarer
Postat av: E L I N

Så jävla sant, asså helt ärligt känner fan inte D men ändå, hon är värd bättre.

samma sak med alla andra! Sånt as..

Saknar dig gumman, och hör av dig om det är något!

<3

2010-05-13 @ 00:31:06
URL: http://trollungeen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0