Grease,

Godmorgon skolbarn och alla andra. Idag är jag ledig faktiskt. SUCK ON THAT BITCHES!
Var på Grease igår med alla åttorna på Astrad så df jag är ledig idag. Det var kul. Iofs var det mkt som inte var som jag tänkt mej eftersom jag sett filmen. Men det var iaf as bra. Robin Sköneskog ägde som Danny faktiskt. Sjukt duktiga var dom allihopa.

Jossie kmr vid 11 så ska jag duscha fixa mej och sånt sen drar vi till K-hög och är där en stund. Vet inte riktigt hur länge vi stannar lr så. Vet inte riktigt vad vi ska göra efter K-hög. Dra hem lr ngt blir det väl haha jag vet inte faktiskt! Men nu ska jag pumpa musik i mitt tysta hur och invänta kroaten.

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0