Hur man tar sönder en mobil på ca tre veckor.

Jo först råkade man slänga den på blöt mark så mikrofonen inte funkar mer. Sen spränger man ena hörluren så att man inte hör ngt i den. Sen trampar man på den andra så att den inte funkar. Och då hör man inget om man har headsetet i och om man inte har det i så hör den man pratar med inte en. OHYEAH! That's how you do. Och det här är ngt du can try at home ;)

Nej men seriöst nu. Jag har sjukt tråkigt och vet inte ens vf jag skriver här just nu. Drar ut på tiden tror jag. Ska npg börja städa och sånt snart. Kanske plugga lite. Brors på hur lång tid det tar att städa. Sitter och dunkar Johan Palm just nu också. Tyck vad ni vill om det. Jag tkr han är bra. och jag tvingar inte er att lyssna på honom lr hur?
Men ah, heydå fuckers nu ska jag supa Burn ♥

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0