Jag kanske gjorde fel...

Kanske gjorde fel. Kanske aldrig skulle gjort det.
Inser hur fel jag kanske hade. Hur fel det var att göra sådär.
Kanske skulle jag inte gjort det. Men kanske att jag gjorde rätt bara att det gör ont i mej just nu. Det går kanske över. Vi får hoppas det iaf. För jag tror inte jag klarar av att må såhär.
Kmr inte klara av att gå in på mitt rum. För allting påminner mej om honom. Hela jävla väggen är full av minnen.
Jag klarar inte av det här. Jag behöver kanske honom för att överleva. Även om vi aldrig pratar och även om vi nästan aldrig träffas. Fyfan det här är svårt.
Men det som sårar mej mest är att han inte ens brydde sej. Det är som Wille sa: ''eran vänskap kanske inte betyder ngt för honom.'' Det gjorde den inte heller. Det märkte jag igår. Den så kallade vänskapen betydde ingenting för honom. Fyfan kmr jag klara mej? Kmr jag ångra mej och säga hur fel jag hade och att jag saknar honom och vill ha tillbaka honom? Det märker vi. Men just för tillfället så mår jag skit. Det sliter sönder mej.
Hela mitt liv sliter sönder mej!

Saknar pappa. Saknar Maya. Saknar Havin. Saknar tiderna för ngr år sen. Fyfan vad lycklig jag var då. Vänner som brydde sej och som man kände sej älskad av. Var är alla dom nu? Glidit isär, bråkat, ja allt möjligt. FUCK THIS SHIET!
Jag ska klara mej. Ska inte sitta och gråta över mitt liv längre. Skiter i vad alla säger. Skiter i allting. Fuck falska
människor, fuck människor som sticker när man behöver dom, fuck människor som sviker och fuck skolan också.
Alla jävla fucking lärare som tkr att man ska få MVG i allting! Alla är inte lika smarta fattar ni väl. Vissa har problem med skolan, vissa bara glider igenom. Får MVG på prov och skit utan att plugga något. Medans andra måste sitta och plugga i flera år för vissa prov. FUCK YOU! Jag lever mitt liv och det finns inget ni kan göra om jag får ig! Inget alls. Det är mitt liv. Om jag vill misslyckas så gör jag det. Vill jag inte så försöker jag iaf.

Men nu får livet rulla på, jag får må hur skit som helst. Jag kmr klara mej!

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0