Jag saknar inte dej, jag saknar den du var förut,

Om man skulle göra det man tänkt göra ett tag. Men sen kanske inget blir som förr.
Om man skulle säga upp kontakten med honom, lr om man inte skulle det.
För han är inte som förut. Han är inte killen som fick mej att skratta varje dag, han är inte killen som jag kunde prata om allting med, han är inte den killen som jag pratade med varje dag om allting och ingenting. Han är inte samma kille. Jag saknar den killen men inte den killen som jag träffar nu för tiden. För han har förändrats.
Vet inte vad som hänt med honom men ngt är det som är knas.
Jag vill ha tillbaka den killen lr inte ha honom alls. För nu för tiden så pratar vi aldrig, jag får reda på saker om honom från alla andra. Och allting är helt cepe. Jag vet inte vad jag ska göra. Om jag ska säga upp kontakten lr vad jag ska göra egentligen. JAG VET INTE! Hela mitt liv är cepe. Kanske är jag som förändrats och kanske är jag som är felet på det här. Jag vet faktiskt inte. Men jag vill inte ha honom som han är nu, för då var han en stor del av mitt liv och nu finns han knappt i det längre. Det känns bättre att säga upp kontakten med honom än att sitta och vänta och hoppas på att allt ska bli som förut. Och jag vet själv att det kmr aldrig bli så. Det kmr aldrig bli som förut. Jag kmr aldrig få tillbaka den killen som jag hade innan. Den killen som fanns där hela tiden. Som man visste att man kunde ringa om det var ngt. Han som kunde komma hit och beskydda mej om ngn gjorde ngt.
DEN killen vill jag ha i mitt liv. Jag vill inte ha den killen som finns där nu. Den killen som skiter i att berätta saker för mej. Han sa '' du är min bästa vän '', men tydligen är det inte så eftersom jag aldrig får reda på ngt från honom och han pratar aldrig med mej.
Ska inte säga namnet för jag vill inte att alla ska veta vem det är!
Har pratat med två av dom jag litar på mest i hela världen och ingen av dom vet vad jag ska göra. Dom säger att jag ska vänta och se för han kanske blir som förr. Men saken är ju den att jag har väntat. Jag har väntat ett jävla tag nu faktiskt. Och jag vet själv inte vad jag ska göra. För kanske, KANSKE blir han den killen som jag vill ha igen.

Jag saknar inte honom, jag saknar den han var förut!

BellaH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0