Lördag kväll&natt,

Igår var sjukt kul. Massa folk här. Jag och Elvira stog och skrek/sjöng på min balkong och sen kastade vi boll med småbarnen, dom kastade upp den sen kastade vi ner den så nickade dom den haha. Gulligt. Jag och Josefin gick hem till Elvira för Mikkel och Elvira gick dit. Utan skor gick jag med. Grillade och sånt gjorde vi också. Sjöng och Daniel spelade gitarr. Åkte kundvagn och sånt mitt i natten också. När nästan alla gått satt jag och Elvira med Daniel Johannes Carro och ngr till och körde jag har aldrig och sanning lr konka. Fyfan vad jag skrattade haha. Kmr film på Daniel ngn gång. Om den funkar. Filmade Daniel och Johannes när Daniel spelade men vet inte om jag får lägga upp den. Filmade Albin och Daniel när Albin spelar gitarr och dom sjunger. Massa kul hade vi iaf. Marshmellow krig och leta hund halv 5 på morgonen. Bilder kmr väl ngn gång hoppas jag. Josses kamera gick sönder på ngt sätt och bilderna från Hannas systemkamera vet jag inte hur jag får tag på om inte Josse lägger upp dom på sin blogg. Det märker vi.
Tack Mikkel Elvira Hanna Josse och alla andra.

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0