Måndag - inget att göra - underhåll mej/träffa mej!

Hey bloggläsare.
Idag var det ganska chill i skolan. Fick inte göra klart mitt spanskaprov för min idiotlärare.
Så den lektionen strejkade jag och gjorde inget och sa att jag inte ska göra ngt om jag inte får göra mitt prov.
Väldigt idiotiskt jag vet men sån är jag ibland, får jag inte som jag vill så gör jag inget alls. Iaf i skolan.
På arbetspasset så var jag med Gunilla och gjorde typ tre labbar så jag har en kvar och sen ska vi gå igenom målbeskrivningen till kemiprovet som jag failade på. Så jag ska typ skriva ner svaren på målbeskrivningen sen ska hon kolla om jag har gjort rätt och sånt. Så jag får betyg och sådär.
Sen biologi näst sista lektionen och då gick vi bara igenom målbeskrivningen till biologiprovet som är nästa vecka och gjorde labbar. Gjorde klart en som jag inte var klar med och nu har jag tre kvar som jag måste göra till nästa vecka också. Mkt nu eftersom jag måste få betyg i allting också. Sen teknik och det var chill. Jobbade men våra kvarnar. Jag och Angelika blev klar med våran så vi fick sluta typ tio i två eftersom vi inte hade ngt att göra efter det.
Så jag snackade lite med Eric och sen drog jag hem.
Vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Har inget att göra faktiskt. Får se om ngn hänger med ut sen.
Hörs sen iaf.

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0