Matsalsprao - hem - sova - jobba i trädgården -.-

Hey peoples! Håller på att ändra design på bloggen så kmr nog vara rörigt ett tag.
Saker som ändras hit och dit och sådära.

Idag hade jag och Oskar L matsalsprao. Tråkigt förutom när Axel tappade hela sin tallrik på bordet så han fick sås på byxorna och skorna och så kom det på hela golvet också. Det fick han torka upp själv (a'
Sen var det skittråkigt hela tiden. Torkade bord och sånt shiet. Slutade typ kvart i 1 lr ngt sen var det en liten bit på arbetspasset kvar och sen matte och då gjorde vi ngt med tärningar sen slutade vi 20 i två för att Thomas var så snäll (:
Sen gick jag hem vid kvart över med Elvin Duc Ton Petra och Stina. Ton gick och sköt massa maskrosor på mej hela tiden -.-

Imon har vi typ två vanliga lektioner. Först livsviktigt och sen gympa. Sen vid kvart i 11 drar jag till tandis och ska kolla ngt skit. Efter det blir det sunnerbo vid 20 i 12 så ska vi gå tipsrunda lr ngt sen kolla på modevisning.
Great och chill dag blir det iaf. Sen blir det att vara med Mikkel och typ göra ngt.
Städa mitt rum måste jag göra innan lördag.
Men nu kom mamma och skällde på mej så måste dra ut igen och fortsätta med ngt -.-

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0