Ny duschad och freeeeeeesh ;)

Precis duschat nu. Känner mej skit fräsch/fräch/hur det nu stavas.
Kände att det behövdes verkligen efter denna helgen så jag tog en lång dusch.

Tkr det är lite kul när Gbgfjortisarna blir ägda på bdb av mej och mina kompisar.
Allting började med att jag såg att dom kaxade med Sofie och Märta på Sofies bdb och ni vet hur jag är, jag lägger mej i. Så det gjorde jag och då började dom kaxa mot mej. Kalla mej saker och säger att dom ska slå mej och sånt. KOM OCH SLÅ MEJ DÅ! Men problemet är att dom kan inte lämna sitt kära Göteborg för att komma hit och slå mej så dom säger att jag ska komma till dom. Idioter, ni tror jag kmr till er för att bli nedslagen? Inte för att ni skulle lyckas slå ner mej men ändå. Ni vill mej ngt så då kmr ni hit.
Men ah, det roliga är att Liz Ida och Millan sitter och kaxar mot dom på en av gbgfjortisarnas bdb. Det är kul för dom vågar typ inte kaxa nu när vi är fler än dom. Hahaha detta är kul. Men nu ska jag kolla vad Millan skrev på bdb så vi hörs sen.

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0