Passar lillebror,

Godmorgon.
Jag och Nikki hade kul igår? Ja det bros på vad man menar med kul haha. Satt i stan typ hela kvällen igår. Drog hem till mej och hämtade grejer sen blev det stan en runda igen och kollade vilka som var ute. Inte många så vi drog hem.

Två killar som började snacka med oss. Vi drack cola och dom undrade om det bara var cola. Typ som om vi hade blandat i vodka lr ngt. Yeeeaaah noo! Hotellpojkarna var iaf väldigt coola. Stog och skrek från deras hotellfönster haha! Iaf så träffade jag min jävligt fulla styvbror. Han skrattade åt mej för jag har 3 år kvar till 18. Fyllo! Han hade tydligen ramlat och slagit sönder sej också fick jag höra från mamma och Thomas. Haha rätt åt honom!

Nu är jag iaf hemma. Mamma och Thomas är och gör ngt. Ingen aning om vad men jag var tvungen att passa Jonathan iaf. Dom är tillbaka snart hoppas jag. För jag vill gå och lägga mej igen eftersom vi gick och la oss mellan 1 och 2 och sen snackade vi en stund också så vet inte när jag somnade. Kmr iaf ihåg att jag kollade på klockan inatt och då var den 10 i 5 och fåglarna kvittrade redan då haha. Vet inte om jag hade legat vaken tills dess lr om jag vaknade då. Men iaf så somnade jag direkt efter jag kollat klockan och vaknade vid 11. Vet inte om jag somnade om men mamma ringde vid 12 och sa att jag skulle komma hem för dom skulle iväg så jag skulle passa Jonathan. Men nu blev detta korta inlägget långt så vi slutar skriva nu.

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0