@ Scandic i Mölndal,

Hey på er!
Hade inte tid att uppdatera igår. Mikkel kom vid 12 så duschade jag och sånt sen drog vi ut till stan vid 3. Träffade Sara Hannah Ida och Liz. Sen träffade vi Szandra och ngr killar. Jag Mikkel och Sara var med dom lite sen stack killarna så jag Mikkel Szandra och Sara drog och träffade Liz Ida och Hannah igen. Gick runt i stan och sånt för det var rally och sen vid 6 drog vi till hjbskolan och sen till fotbollsplanen på ågå för där var folk och spelade fotboll. Kollade på det en halv timme lr ngt sen var klockan 7 så då drog jag och Ida hem och alla andra till stan.
Vid 8 kom Ida och hämtade mej så drog vi till stan igen. Träffade Sara och dom vid Maxi så jag och Sara följde Szandra hem och sen drog vi tillbaka till stan. Ida och Hannah var vid tältet med Julia så vi var lite med dom sen drog Sara och Hannah. Jag och Ida gick runt lite och fixade lite grejer. Och sen satt vi utanför henne ett tag och flummade. Video kmr kan jag lova. Vet dock inte när men det märker vi väl.
Sen när jag kom hem så typ satt jag lite lite vid datorn och sen somnade jag.

Vaknade runt 9 men låg kvar till 10 och sen gick jag upp och började packa ner kläderna och sånt sen åkte vi vid 2. Satt och lyssnade på musik nästan hela vägen och sen när vi kom fram så var vi lite här på hotellet sen åkte vi till Ulle och Thomas och var lite där innan vi åkte och käkade. Sen hit till hotellet igen och nu har vi bara chillat hela kvällen.
Imon blir det att passa kusiner och lillebror hemma hor Ulle och Thomas. 600 kr för 12 timmar. Sen får vi mer pengar om det blir längre än 12 timmar. Gött!!

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0