Sikken dag asso,

Sån dag idag asso. Chill i skolan iaf. Satt i datorsalen på spanskan och övade till provet på onsdag. Måste fan plugga till det imon på läxhjälpskiten.
Efter skolan gick jag iaf till Adonis och träffade Josse Johanna Linda och Cassii. Var i stan och träffade folk, bland annat min bror och Lisa. Sen drog Johanna och Josse hem så jag var lite med Cassii och dom innan jag drog och träffade Mikkel. Gick till maxi och åt för vi var skit hungriga sen drog vi hem till mej. Mikkel gick mellan 6 och halv 7 tror jag.
Sen vid 7 lr ngt drog jag ut igen med Cassii och Linda. Satt i ngn lekpark och sen gick vi till ngt dagis.
Åkte lite med ngn kille Cassii känner. Det var typ... varmt haha! Drog iaf hem vid 9 och nu sitter jag här och lyssnar på musik.
Har gått och sjungit ''om man är fjortis så super man varje dag'' hela dagen typ. Alma störde sej på det på spanskan haha.

Imon blir det Madde efter skolan och vi ska typ till stan och sen vet jag inte riktigt vad som händer annars.
Och på torsdag ska alla 8orna till Älmhult och kolla på Greas bara för att Robin Sköneskog spelar Danny i den. Det blir chill för vi är lediga på fredag då mohaha! Då ska jag vara med Jossie tror jag och kanske drar vi till K-hög och hänger där med alla gangsters hehehe! Men nu ska jag typ ta bort sminket och sånt sen sova om en stund.

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0