Skola - hem&sova - gården - hem,

Skolan var chill idag. Älskar måndagar ibland. Iaf när vi inte har fysik sista lektionen.
Gjorde klart sista labben i kemin och gick igenom g frågorna till provet. Sen hände det lite grejer och sen biologiprov. Gick rätt bra faktiskt. Även fast jag inte kunde sådär jätte mkt. På tekniken så hade jag inget att göra för det jag behövde göra var hemma. Så jag satt och spelade musik på Jims mobil. Vara Ras Cricket eftersom det var typ det ända han hade som var bra haha! Alla fittor klagade på den så kallade ''knarkar musiken''. Bara för att man lyssnar/håller på med sån musik så betyder inte det att man knarkar. Kolla på alla rockstjärnor. Dom snortar typ kokain och sånt shiet hela dagarna. Och sån musik lyssnar ni på, och klagar på att reggae är knarkar musik. Tänk lite innan ni säger ngt.
Iaf så efter skolan drog jag hem. Råkade somna medans jag väntade på att Disa skulle ringa och säga att dom var i stan igen. Men icke hon ringde vid halv 5 och sa det. Så Thomas körde mej till Gården. Jag träffade Mikkel Fanny och Pj så anmälde jag mej till Lisebergsresan sen kom Thomas och körde hem oss igen eftersom han hade varit och handlat medans jag var på Gården.

Vi satt på mitt rum lite sen kom Lis och hämtade honom för dom skulle träna lr ngt sånt shiet.
Men nu måste jag plugga. Hörs senare (:


Kommentarer
Postat av: Anonym

har lagt till dig på msn.

2010-05-24 @ 20:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0