Sola och stan med mami,

Kom hem för ett tag sen nu. Var och solade med mamma och sen gick vi en runda på stan innan vi åkte hem. Solade i 15 minuter båda två eftersom vi inte solat på länge så ska man inte sola typ 30 minuter första gången för då kan man bli as röd istället.

Innan det hade jag utv-samtal. Gick ganska bra. Lite grejer som måste fixas innan betygen sätts men det kmr jag fixa.
Har iaf as ont i mitt finger också. Skulle kolla våra blodgrupper på biologin och jag vågade inte trycka så Gunilla fick trycka och det gjorde as ont, både jag och Lollo skrek när hon gjorde det på oss. Sen blödde det skit mkt på mej för hon tryckte precis på en blodådra lr vad det heter.

Nu sitter jag och lyssnar på musik och typ msnar haha! Vilket liv asso hihi (:

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0