Tisdag,

Godmorgon hehe!
Vet inte riktigt vad jag menar med det men ah haha.
Skolan idag var sjukt tråkig som vanligt. Gjorde praktiskt prov på hemkunskapen. Köttbullar sås och potatis. Jätte svårt verkligen men ah ahha iaf så fick jag g+ lr ngt bara för att hon var tvungen att hjälpa mej ibland haha fuck you :D
Matten var chill iaf, kollade ngn matte film och sen gjorde vi ngn grej med tärningar och skit. Sen svenskan så läste vi och slutade vid 2.
På vägen hem så träffade jag pappa. Stog och pratade med honom en stund sen körde han mej från bananbron hem till mamma. Jätte långt verkligen menmen.
Iaf så har jag inte gjort ngt nu när jag kom hem. Sitter och lyssnar på musik just nu och har allmänt tråkigt.

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0