All I've got is nothing without you,

Godmorgon! Idag är jag glad för det är fredag och det betyder att jag slutar 10 över 1 och det är helg. Jag ska dygna inatt har jag bestämt. Ska bara hitta ngn/ngr att dygna med. Kan sitta och lana och leka att vi är på DH. HAHA! Nej men ska nog dygna. Kolla film och sånt är alltid ett + om man har bra filmer som jag har.
Men nu ska jag ner och äta frulle och sen dra mej mot skolan för att slösa bort ytterligare 5 timmar av mitt liv där.
Hare bra!

Och om inlägget igår där jag skrev att jag villa supa ner mej. Självklart ska jag inte det. Jag gör inte sånt. Lix det jag smakat har varit äckligt (förutom cider) och varför slösa pengar på ngt man inte tycker om bara för att man vill bli full? Ska dra en lina på Maxis toalett istället ;) HHAHAH skojar :)

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0