Cause baby you're a firework!

Höstlov! Fyfan vad skönt. Började lovet med en kväll på metz. Dansade sönder med Cajsa Anders Elin och massa andra.
I lördags drog jag ner till lusthuset och träffade massor med folk. Var där hur länge som helst sen drog vi bort till torino och sen efter en kvart inne på Torinos toa med Emma K så träffade jag Linnea Maja Dogge Emil Felicia My Natha och ngr till säkert. Sen drog alla så jag var kvar med Emil så kom Sebbe. Sen efter ett tag så kom Viktor så drog vi upp till honom och myste. Sen somnade alla typ. Sen när jag vaknade så visste jag inte vart fan jag var innan jag såg Viktor. Så smsade mamma för skulle egentligen gått hem men eftersom jag somnade så blev det ju inte så. Satt där till 12 lr 1 och sen drog jag och Emil ner till Maxi och väntade på min skjuts hem. Thomas kom och hämtade mej och min cykel så åkte jag hem och sov för var skit trött för jag hade sovit på soffan med Emil och det var inte skönt. Sen träffade jag Mikkel och Elvira en stund också hemma hos mej. Kollade film med mamma och Thomas på kvällen och sen gick jag och la mej vid 3 lr ngt sånt.
Idag har jag inte gjort ngt alls typ. Snackade i telefon med Ida i typ en timme och sen suttit vid datorn.
Vaknade av att Ida smsade mej och sen fick jag näsblod direkt efter så in på toan och hann precis sätta huvudet över handfatet innan det började droppa. Ringde Becca så hon fick ge mej pappret för jag hittade inte det.

I helgen blire fest och annat som gäller. Har inte riktigt kommit på vad jag ska göra förutom fest med det blir väl stan lr ngt.
På torsdag kmr nog Märta och sover här till fredag. Ska bli så jävla kul!

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0