Det ska tydligen vara en rubrik här? ^.-

Har fan inte uppdaterat på länge. Har haft fullt upp. Prao på dagis (Y)
Har spenderat mina dagar med att pärla, läsa, puttat fart på gungor och lekt med småbarn. Har varit ganska kul ändå. Men ingenting jag skulle vilja jobba med faktiskt. Med mitt temprament så skulle det inte funka. Har visat finger till småbarn när jag haft händerna i fickorna och jag har fått anstränga mej för att inte svära.

Idag slutade jag vid två så jag åkte hem med mamma och Jonathan då. Sen gick jag upp och somnade och sov till halv 6 då Becca och ngn mer stog utanför min dörr och skrek för att jag skulle vakna. Men jag somnade om och sov till halv 8. Sen åt jag och hjälpte Jonathan att städa rummet. Mina planer var att dra ut men så blev det inte. Eftersom mina kompisar/vänner/vad fan man nu säger är dumma och inte svarar på sms. Känn er träffade så in i helvete :)

Imon ska jag iaf ut. Kulturnatta så kanske drar dit och kollar lite. Vet inte vilka som ska spela men kanske drar dit iaf. Måste dra till Ida och hämta min väska och skor som legat där sen i lördags. Vi drog ju ut en runda sen drog jag hem utan den så smart som jag är.

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0