Hoppsan, glömde somna!

Glömde visst den där lilla detaljen att somna. Mikkel ligger och sover på min madrass och jag sitter och lyssnar på musik. Bestämde mej nyss för att dygna. Ska vara vaken till 7 minst.
Berättar lite om min kväll/natt låter rätt bra tkr jag så här kmr det!

Satt och väntade på Mikkel i åratal sen när han äntligen kom hit så drog vi oss bort till Juznur och träffade henne. Vi tre gick till Emma och hälsade på Emma Kim Simon och Disa en stund sen drog vi bort mot Juznur igen och lämnade henne. Jag och Mikkel gick till stationen och satt där lite sen kom Sebbe och Viktor så drog vi oss bort mot Cafét och satt där. Två koppar kaffe och ett fyllesamtal med Robin (det var alltså han som var full och inte jag) senare befann vi oss på väg hem till Viktor. Satt där och chillade ett tag och kollade film samt lagade mat till Sebbe. Efter ett tag gick jag och Mikkel hem till mej och ringde Elvira. Hon hade besök av ngr killar hon inte kände och inte ens visste namnen på haha! Pratade med henne sen ringde vi till lite annat folk men alla typ sov så inget svar där. Mikkel somnade så jag ringde Elvira igen så svarade ngn kille i hennes mobil så snackade jag med honom och sen med ngn annan kille innan jag äntligen fick prata med Elvira. Ena killen ville veta min bhstorlek och trodde att jag hade A-kupa bara för att jag skojade och sa att jag hade större än Elvira he-he!
Sen pratade jag då lite med Elvira och sen när vi la på så tog jag upp datorn i sängen och har suttit här sen dess och inte vetat vad jag ska göra egentligen. Alla sover och jag har sjukt tråkigt.

Tror jag skiter i att dygna för kom på att jag måste baka och plugga satan imon på dagen innan jag förhoppningsvis drar mej ut i snön. Har tagit med mej SO matte kemi spanska hem vad jag kan komma ihåg så ska plugga till SO provet på onsdag.

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0