I wanted words but all i heard was nothing,

Oh sicken dag jag har haft. Mått illa sen i morse. Kunde inte andas när jag vaknade för min näsa var typ igentäppt.
Gick till skolan iaf och var där till halv 1 lr ngt sånt bara för att Linda tvingade mej att äta lite och se om det gick över. Men nej det gjorde det icke så jag fick gå hem. Stog och ringde mamma, hemtelefonen och Andreas och ringde på ringklockan i typ 10 minuter lr ngt. Sen när jag ringde Daniel så kom han och öppnade tillslut.
Gick upp på rummet och satte mej vid datorn. Tillbringat hela dagen framför datorn och drogat The Script. Kärlek! ♥

Becca ringde mej vid halv 3 och ville att jag skulle möta henne för det hade hänt en massa så jag flög ner för trappan och bort till pappa på mindre än 5 minuter. Och det tar vanligtvis ca 10 minuter att gå dit i min vanliga takt.
Var så jävla förbannad hela vägen hem och i flera timmar efteråt så jag skulle fan smällt till ngn om ngn hade sagt ngt.
Om det händer en enda liten sak till så samlar jag mina trupper och går ut i krig. Det är en sak att snacka skit om mej och bråka med mej men när det gäller min släkt då är det fan krig på riktigt. Så om det är krig dom vill ha så är det krig dom ska få.

Nu ska jag iaf försöka sova lite. Får se hur bra det går med min näsa och allt. Så fort jag lägger mej ner så täpps näsan igen typ. Men aja, funkar det inte så sätter jag på en film lr ngt och somnar till den lr ngt.

BellaH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0