If you ever come back,

Har haft en kall men rolig kväll. Gick ner till stan vid kvart över 4 och vandrade bort till stället min klass hade bordet. Stog där med ngr killar i min klass till klockan 6 då jag drog mej bort mot Café 13 och fikade med mamma Thomas Daniel Lisa och Jonathan. Efter det så vandrade vi bort mot Maxi och handlade lite. Släppte av Lisa och Daniel på fyren sen åkte vi hem.
Sitter och lyssnar på musik och tänker mej tillbaka på massa gamla tider. Lr gamla och gamla, lite minnen från året som gått och även massa andra minnen från mitt liv.

Nere på stan träffade jag på massa vänner och Idas klass hade även bord jämte oss så snackade lite med dom ibland och sånt. Thomas köpte en klubba till mej som jag ville ha. Och på Maxi så köpte jag en liten bebis ko (kalv) till min ko. Min ko heter faktiskt Ko och kalven heter ju självklart Kalv. Kom inte på ngt bättre när jag köpte Ko så därför måste kalven heta Kalv.

If it's the fighting you remember or the little things you miss
I know you're out there somewhere, so just remember this
If it's the fighting you remember or the little things you miss
Oh just remember this, oh just remember this

I'll leave the door on the latch
If you ever come back, if you ever come back
There'll be a light in the hall and a key under the mat
If you ever come back
There'll be a smile on my face and the kettle on
And it will be just like you were never gone
There'll be a light in the hall and a key under the mat
If you ever come back, if you ever come back now
Oh if you ever come back, if you ever come back now

I miss you two so much. Alla är värda en andra chans...

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0