I'm not gonna move,

Ngt som skulle tagit 10 minuter tog plötsligt 45 minuter pga att det inte var ngn vid vårat bord.
Tillslut hade det iaf kommit ngr så åkte dit och lämnade saker sen drog jag hem igen.

Igår kväll åkte jag med mamma till Maxi och handlade och mötte upp Mikkel. Vi gick runt i stan coh drog upp till Gården en runda. Sen när det stängde så drog jag ner till stan och träffade Tosse Jennie Emelie och Lisa och ngr till. Vi satt i ett trapphus och jag frös sönder tårna medans jag försökte fixa skjuts hem. Ingen kunde så ringde mamma men hon ville inte köra i snön så blev att gå. När jag kom till Maxi ringde jag mamma igen och bad henne komma till biblioteket och hämta mej. Så stog vid bibblan i typ 20 minuter innan hon kom för dom fick inte igång bilen och mamma körde in i en snövall och massa. Hade så ont i tårna så jag spydde nästan. Jag vet det låter knäppt men så äre för mamma också.
Väl hemma så kämpade jag mej upp för trappan med mina stela kalla fötter och slängde mej på madrassen på golvet. Lisa kom och tog av mej mina strumpor för jag orkade verkligen inte röra mej. Sen gick jag in till henne och låg och värmde mej i sängen en stund innan jag gick och bytte kläder, ett par tjocka mjuka strumpor, ett par raggsockar, mjukis, pyjamas tröja och mina Hello Kitty tofflor. Satt där till typ 5 lr ngt sen gick vi ner och bakade kladdkakemuffins och helt plötsligt var klockan 8. Då hade vi hunnit med att göra 44 muffins och lägga in 10 stycken i folie lr ngt. Båda hade så ont i ryggen så vi satte oss i vardagsrummet och kollade tv en stund. Lisa somnade i soffan och vid 9 gick jag och la mej men somnade inte förrens halv. Var alltså uppe 22 timmar i sträck när jag sovit 4 timmar innan det.

Runt 2-3 inatt kom Daniel och Andreas hem från fest och efter ett tag säger Lisa till Daniel att gå och hämta ett rent lakan i källaren. Efter att det gått ungefär en timme och Daniel inte kommit tillbaka så gick vi ner och letade. Vi hittade honom på golvet bland tvätten, sovandes. Såg lite smått gulligt ut och jag kunde inte hålla mej för skratt när jag såg honom. Ja, ingen har sagt att han är normal, men palla vara normal lix haha!

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0