Julskyltning time!

God morgon! Helt wierd men jag har sovit ca 6 timmar sen klockan 7 i fredags morse och jag är inte ens trött.
Har typ suttit uppe och inte kunnat sova och inatt bakade jag med Lisa. Det tog skit lång tid + att jag skulle lägga in dom i plast och sen i påsar och plasten var ju helt sjuk och störd för det gick knappt att klippa i den -.-
Iaf så vid 9 gick jag och la mej och sov till halv 12 sen fixade jag med resten av plasten och nu har jag precis klätt på mej för ska strax köra ner till stan och lämna muffins och en duk till mina classmates. Sen ska jag ner till stan igen vid halv 5 och stå och sälja till klockan 6. Därimellan ska jag typ plugga lr göra ngt annat vettigt.

Bloggar om min kväll/natt sen när jag kmr tillbaka för måste typ köra strax. Under tiden så kan ni ju ta och lyssna på världens bästa låt för tillfället.


The Script - The Man Who Can't Be Moved ♥

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0