Kinapuffsi ♥

Fyfan vilket drygt lov asså! Har inte hänt ett skit typ. Var med Elvira och Sebbe i tisdags. I onsdags var jag med Elvira och Mikkel. Igår var jag med Jossie och sen Sara och massa på Gården. Idag vet jag fan inte vad som händer men imon blire fest som gäller. Fyfan vad kul!

Vid två kom Lollo hit så drog hon och jag till dagiset och kollade upp tider och sånt för min prao nästa vecka. Skulle fått hem en lapp men nej det har jag inte fått. Sen satt vi utanför mej och snacka i typ en halvtimme och massa secretstuff ;) Min kinapuff berättar massa saker som jag aldrig skulle kunna tänka mej att hon skulle göra. Men ah, folk är ju inte alltid som man tror att dom är.

Lollo är och kmr alltid vara min Kinapuff. Snart 10 år har gått. Fyfan asso. Sen lekis! Kom ihåg i typ trean lr ngt så bråkade vi alltid i skolan men sen när vi slutade så drog vi hem till henne och käkade namnam (ngn konstig kletig sak) och stekte ägg innan vi drog hem till mej och satt och spelade typ habbo lr ngt hela dagen. Asso sånna minnen vi har. Helt sjuka minnen.

BellaH


Kommentarer
Postat av: Lollo

HAHA kinapuffsi :D

Rehabbarn<3

2010-11-08 @ 07:20:17
URL: http://babyfett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0