Love made me blind,

Nu har jag varit vaken sen halv 12. Lyckades inte dygna för råkade somna i soffan runt 6 halv 7 lr ngt.
Vaknade vid 8 och tänkte äta men var skit trött så gick upp och la mej i sängen och sov till ungefär 9 då Elin väckte mej genom att smsa mej. Sen vet jag inte hur länge jag sov efter det men helt plötsligt var klockan halv 12 så jag väckte Mikkel och smsade hans mamma att vi var vakna. Ca en halvtimme efter så åkte Mikkel hem och jag satte mej med två mackor framför tvn och där har jag suttit i stort sett hela dagen.

Idag ska jag baka och plugga lite sen kanske det blir bio ikv med Darja Millan och Zuzanna om jag inte hade bestämt med Mikkel vilket jag inte kmr ihåg haha! Iaf så vet jag inte vad som händer annars. Är sugen på fest och att bara ta det lugnt. Så kanske blir lite småfestande lr ngt sen kolla film när jag kmr hem lr ngt.
Måste upp tidigt imon för att dra mej bort mot stan och lämna duk och kakor till mina classmates inför julskyltningen. Sen ska jag ner igen vid halv 5 tror jag det var och stå och sälja saker med klassen där till 6.
Kanske drar ner en runda med ngn och kollar runt lite innan jag ska stå och sälja med min klass. Sen drar jag nog hem och pluggar lite mer inför prov och sånt.

Mikkel är konstig för han somnade runt 3 halv 4 och sov till halv 12 då jag väckte honom. Så ligger han hemma och sover nu. Konstig unge.
Och Elvira har inte gått och lagt sej ännu tydligen (Y)

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0