Men jag är stark och kämpar på,

Ja uppdateringen blir ju inte bättre som ni märker.
Mitt liv är skit just nu faktiskt. Saknar pappa, saknar Havin, saknar Elvira, saknar Nikki, saknar sommarlovet, saknar förra vintern. Saknar massor och det sliter sönder mej. Vill bara ha tillbaka tiderna då jag mådde som bäst.
Jag vill inte leva såhär längre. Jag vill vara lycklig igen och inte känna mej värdelös varje dag, vill inte känna att jag inte duger.

Skolan går sådär bra. Klarar av det mesta men allting kmr på en gång och jag hinner inte med allting. Har massor att göra och vet inte om jag kmr hinna. Två prov som jag måste öva på + sjukt mkt läxa och saker att lämna in. Det här kmr inte gå bra känner jag, ska göra så mkt jag kan/hinner och sen får det bli som det blir. Ska klara skolan, det ska jag! Får fortsätta kämpa på och försöka så gott jag kan.

Har fått egen dator nu äntligen efter sisådär... sjukt länge! Så äntligen kan jag lyssna på min musik och kolla på mina bilder och sitta vid datorn när jag vill (Y)

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0