NEVER LET THE FEAR KEEP YOU FROM PLAYING THE GAME! ♥

Det är natt. Borde sova. Ska snart lägga mej. Tycker att jag är stentuff med alla mina meningar. Ska sluta med att skriva så här nu. Fast ne. Fast jo...

Ah, jag har tråkigt och ska snart sova. Tänkte bara slänga upp ett inlägg lite snabbt och hoppas på att jag kan somna. Har inte gjort ett piss idag faktiskt. Kollat tv och läst är ungefär det ända.
Igår blev det utgång efter att vi firat mamma. Träffade massa underbart folk och kollade på ngr band nere på Garvaren. Hängde på Gården större delen av kvällen. Kvällen slutade med att jag var med Linnea Elin Natha Felicia och deras kompis som jag tyvärr inte kmr ihåg vad hon hette. Lite smått pinsamt, he-he! Sen kom mamma och hämtade mej vid Idas hus. Typ tvåhundra meters avstånd men efter i somras vågar jag inte gå den vägen hem själv på nätterna. Kan gå ute vid vägen men jag orkade faktsikt inte gå eftersom det var så förbannat kallt ute.

Men nu ska jag sova. Langar ngr gamla bilder ni kan njuta av. Kmr även ett tidsinställt inlägg ngn gång i natt som jag skrev i fredags...


Josefin Ahonen och jag hos Diana för lite mer än ett år sen.

Typ förra hösten/vintern när jag skulle ut med Jossie har jag för mej.

Olle och Ida. Snodde bilden från hennes dator förra vintern. Busigt...

Jenni i bussen på väg till Växjö förra höstlovet. Underbart!

Robin Fransson. Rätt mkt historia med denna ibland undebara kille.

Jag Jossie och Becca gick ut och fotade en kväll förra vintern.

Mikkel var random och skrev gulligt till mej.

Millans födelsedagsfest last winter. Så jävla underbar kväll med bästa.

Strålfors cupen 09 (?) Alexandra (?) Jag Disa Petra Denise.

En av Linneas alla fester förra året. Underbart år var det!


Min lillebror tog på sej tomteluva en dag och jag fotade lite.

En bildlektion med Alice. Fotade skor och oss själva he-he!

Dagen innan nyår 08-09. Åkte till Växjö med Nikki och Anni för att kolla Twilight med Mattias Max och Fredrik.

Fick äntligen mina efterlängtade hörlurar som jag sucktat efter i ngr månader. Dom är dock sönder nu. Kvalite!

Drog ut och fotade med Jossie mitt i vintern. Fick till ngr fina bilder och denna är ju sjukt snygg. Speciellt med det fina konstverket på huset (Y)

Kände mej otroligt snygg en dag så hade en dag då kameran var med mej vart jag än gick.

Ngn annan dag kanske samma dag. Mjukisbyxor, solisar och special gjorda tröjan.

Jag och Ida typ 07/08 efter en marknad då både jag och Julia ramlade i lera och blev jätte smutsiga på byxorna.

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0