Plugg!

Hallojsan! Sitter och lyssnar på musik och är härligt taggad för att dra ut ikv faktiskt, även om det är svinkallt ute.
Slutade 10 över 1 idag. Cajsa gjorde en inbakad fläta på mej och sen drog jag hem och var hemma typ 10 minuter sen drog jag och Becca och hämtade Jonathan på dagis och mötte upp Rasmus. Efter det drog vi oss bort mot Becca för hon skulle hämta sin medicin sen blev det att pulsa sej genom snön hem igen.
Tänkte hoppa in i duschen om en stund och sen plugga lite lr sova. Har inte riktigt bestämt mej än. Borde plugga men är jätte trött så kmr bara sitta och kolla på böckerna istället för att faktiskt plugga.
So prov på onsdag och sen har jag spanska prov och kemi prov veckan efter det. Svenska grejer som ska göras. Matte att göra och sen är det nog inget mer. Om jag sover nu så pluggar jag inatt lr ngt istället. Men ska iaf duscha först.

Langar en gammal bild

Vintern 08-09 Brunett och inget smink he-he!

BellaH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0