Skriver av mej som f*n!

Allting blir så jävla fel idag. Inget ska funka lr bli som jag vill. Ville verkligen inte att det skulle hända men jo självklart så ser jag att det blivit så! Tog sönder mina nördglasögon och har provat med två olika lurar men självklart så ska det inte funka att lyssna på musik i datorn med ngn av lurarna!
Vet inte vad fan det är med mej. Började gråta för att mina glasögon gick sönder. Lix vafan är det? Känner att jag måste släppa ut mina känslor på ett lr annat sätt. Bästa sättet är att gråta tkr jag. Men det går ju inte det heller. Slut på tårar? Ja typ så.
Har inte blivit ngt plugg idag heller fast jag tänka plugga sönder mitt huvud idag. ÅÅÅÅH! Blir så jävla störd på det här jävla livet. Vad har jag kvar? Mina vänner pratar jag aldrig med förutom typ på helgerna. Jag sitter hemma var enda jävla vardag och glor framför datorn och tvn. Min fd bästa vän vägrar prata med mej. Gillar en kille som jag vet att jag aldrig kmr att få igen!
Orkar fan inte mer. Vill inte ta livet av mej så misstolka fan inte. Men vad äre för liv jag lever? Lever för helgerna då jag kmr hemifrån och då gör jag knappt ngt ens. Sitter på ett och samma ställe tills det stänger sen vidare till nästa ställe tills det stänger lr tills jag drar hem.
Vill supa mej full lr ngt och bara skita i allt.
Skriver när jag pallar. Hejs så länge...

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0