Turn it all around,

Godmorgon!
Tänkte slänga in ett inlägg lite snabbt innan jag börjar klä på mej och sånt.
Vaknade klockan 6 imorse och kunde knappt andas. Förkyld igen! (Y)
Jag gillar inte mitt liv just nu. Massa plugg + förkyld på det. Rent helvete om jag ska vara ärlig.
Sitter iaf som vanligt och lyssnar på The Script. Deras låtar passar så bra in på mitt liv känns det som.
Men nu ska jag börja klä på mej och väcka syster och bror. Slänger in en bit av låten jag lyssnar på just nu. Dock ändrad från she till they eftersom det passar in på två människor som fanns i mitt liv innan + lite egen skriver text.

If they sees how much I'm hurting
They'll take me back for sure

Let's start over, vi börjar ett nytt liv. Glömmer det gamla och fokuserar på framtiden. Jag vet att det kmr bli bra, bara jag vågar ta steget!

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0