Galet rolig helg!

Tänkte blogga och såg att jag inte bloggat på en vecka. Ouups!
Sitter iaf och myser i Goran/Jossies tröja som Thomas och jag hittade bland den rena tvätten idag när vi sorterade den.
Vi kan ju säga så här att den är fan min nu. Aldrig att jag lämnar tillbaka den haha! :)

Har haft en galen helg! I fredags drog jag och Nikki till Sunnerbo och sen vidare ner på stan med Ilse Pontus och Pontus tjej. Jag och Nikki lämnade dom och drog in på Maxi och gick där lite sen drog jag till Emma och träffade Disa Emma Lova Toss och Pj. Emma den smarta ungen hade låst in sin nykel i lägenheten och hennes pappa var i Holland så vi kom inte in (Y)
Var iaf ute i stan och sånt ett tag sen kom Kim också sen drog jag hem vid halv 5 lr 5 vetifan. Jossie kom en runda och vi sjöng och sånt. Sen när hon drog så gjorde jag ngt. Iaf så drog jag ut och träffade Toss Sebbe Goran Gracjan och ngr till. Vi satt på Maxi sen drog vi in i stan och träffade Lisa Emma och Emelie. Vi hade as kul och drog upp till Gården sen träffade vi ngr från Östergötland lr vad fan det var. Drog iaf hem typ vid 12 den kvällen.

Igår gjorde jag ingenting på hela dagen typ förutom att duscha och fixa mej. Låg och pratade i telefon med Ida ett jävla tag. Sen åt jag så stack jag ut och skulle träffa Linnea och Maja men träffade Ida på vägen så stog och väntade med henne på att Willy skulle komma. Sen drog jag vidare till stan och träffade Maja och Linnea. Vi gick och träffade Martina Darja och Millan. Satt bakom Maxi sen drog vi in till centrum och satt vid Roddys typ hela kvällen. Jag Maja och Linnea satt där i typ 2 timmar lr ngt haha. Först träffade vi ngr Markarydsbor och sen kom Oliver Drullan Lukas och massa. Sebbe och Denise kom och satt med oss en stund också. Sen drog vi bort till Harrys och träffade lite folk. Sen drog jag bort till Maxi och hämtade min cykel och sen cyklade jag hem runt 1.
Kollade ett avsnitt av Weeds och sen lite på en film som mamma Thomas och Danne kollade på.

Kmr bilder och sånt när jag hittat min USB-sladd. Då kmr även typ as gamla bilder och sånt.

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0