I dej såg jag ljuset,

Godmorgon på er. Ni få som läser hehe! Orkar inte bry mej om hur många läsare faktiskt. För i min blogg skriver jag ner det som händer i mitt liv. Och sen vilka som läser det skiter jag fullständigt i faktiskt.

Iaf så sitter jag och lyssnar på Gubben i lådan. Super bra låt.
Första gången jag hörde den var den sådär. Men sen blev den bara bättre och bättre.
Väntar på att Ida ska svara på om vi skulle ha följe lr inte. Ska ringa henne när jag är klar med inlägget.

I helgen var jag först med Wille och Ida sen var jag med Disa Lova Ida Emsa på fredagen. Drog till Gården och träffade massa sen ner till Cafét så drog typ alla så jag och Disa var kvar med Viktor och Sebbe. Sen hem och sov.
På lördagen så satt jag hemma hela dagen. Skulle egentligen följt med Disa och träffat Lova och Emsa men sen orkade jag inte för skulle egentligen städat rummet men det glömde jag så klart bort det också.
Iaf så duschade jag sen kom Emma S och Emelie till mej. Fixade mej och sen drog vi ner till stan. Träffade Disa och Jossan vid SEB sen kom Kim och Emma K också. Drog upp till gården och sen ner till Maxi. Alla glömde bort Disa så hon satt helt själv på Gården och kollade Family Guy haha! Iaf så köpte vi vatten och cola på Maxi sen drog vi bort till K-hög. Dom hade planerat att dricka och när vi kom dit så var Disa och Jossan där och sen kom typ hela Gården också haha! Drog ner till Maxi efter en stund och var i stan i princip hela kvällen. Folket glömde mej på Torinos toalett så när jag kom ut var alla borta. Mern hittade dom typ tio meter bort från Torino.
Jag Emelie och Emma S drog iaf hem till mej och sov.
I söndags kom Disa och Simon till mej en stund och var med mej och Emelie. Sen drog dom och träffade ngr tror jag. Sen när Emelie dragit hem så gjorde jag typ ingenting. Städade på kvällen.
Igår vare måndag och morfar gammelfarmor och morbror Erik kom hit och hälsade på.
Så jag städade fram till tolv lr ngt sen när dom åkt så försökte jag plugga lite. Men nej, det blev inte så. Två sekunder sen fick jag fan ryck på skiten.

Nu måste jag ringa Ida. Hör av mej när jag kmr hem. Det lovaaaaaaar jag!

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0