Jag tog en kula för dig, och fick en smula tillbaks,

Inte bloggat på ett tag jag vet, jag vet. Men har haft fullt upp med läxor och sånt.
Har suttit och kollat i en katalog om med språkresor. Oh fyfan vad kul det hade varit. Vill verkligen åka utomlands. Vill helst åka utomlands med värsta party gänget och bara festa hela nätterna och sola hela dagarna. FysatN så skönt! Måste spara pengar i massor bara.

Iaf så sitter jag och gör ingenting. Funderar på hur jag ska övertala mamma till att släppa iväg mej. Kmr aldrig gå men man kan alltid försöka ;)

Idag ska jag öva på biologin och fysiken. Sen ska jag städa lite också tydligen. Mamma sa att jag skulle städa på altanen för morfar och gammelfarmor kmr imon en sväng och sen kmr dom igen på söndag lr måndag och då ska morbror Erik sova här. Måste flytta min säng BUHUUU! :'(

BellaH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0