Onsdag,

Trodde seriöst det var torsdag hela dagen så alla lektionerna blev helt fel och sånt.
Började dagen med att möta upp Lollo och sen dra vidare till Garvaren för alla niorna skulle kolla film. Fyllde inte ens hela salen... Kollade iaf på Prinsessa som jag sett typ sådär 3 ggr nu och den är fortf lika tråkig.
Sen vid halv 11 var vi på skolan så hade vi ap och sen åt vi. Efter maten hade vi engelskaprov och 20 minuter in på lektionen var jag klar. Lär ju gått skit men skitsamma. Var lite med Madde och sen hade jag spanska.
Skulle läsa en text och jag orkade inte riktigt så jag satt och typ lät jätte uttråkad när jag läste sen sjöng jag sista ordet. Sen gjorde jag så en gång till och Alma fortsatte att göra det när hon läste direkt efter mej. Var iaf sjukt kul då men kanske inte när man läser det.
Sen iaf hade vi SO. Fick ut våra praolappar och sånt med tider och skit. Så hade typ riktig lektion i 10 minuter lr ngt. Skulle kollat film också men det hann vi inte.
Sen drog jag hem. Somnade och vaknade vid 4. Precis när jag tänkte gå upp så somnar jag om och vaknade typ kvart över 6 (Y) Så lyckat.

I helgen blire troligtvis fest. Om jag pallar. Metz på fredag iaf. Ska kolla runt lite vilka som ska in och så. Så jag vet om det är lönt att dra in lr inte. Men nu ska jag typ... kissssssssa och sen äta. Ikv blire Greys Anathomy. Får fan inte missa!

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0