Trying to make it work but man these times are hard,

Längesen nu, jag vet. Har bara inte orkat. Mår skit om jag ska vara ärlig.
Inte träffat sen min fest tror jag. Bara typ ute en stund men inte mer än det.
Massa annat också som jag inte orkar förklara. Har iaf inte haft det bra den senaste tiden.

I helgen hade jag iaf kul.
I fredags drog jag och Madde ner till Maxi efter skolan och fixade cigg. Sen var vi lite med Cassi och Josse.
Jag och Madde drog till Torino och käkade sen gick vi runt i stan lite. Träffade på Lollo utanför apoteket så vi drog med henne in på KappAhl och sen gick hon in på Lindex så träffade vi Hannah Linn och Stina. Gick lite i stan sen drog dom till Hemköp och vi skulle dit också men när vi var på väg dit så träffade vi Simon och Mikkel så snackade med dom lite. Drog ner till Hemköp och köpte gotte och sen träffade jag på Lenny och ngr till så var med dom lite sen drog jag hem och duschade och fixade mej. Mötte upp Ida och Petra vid halv 7 - 7 utanför Ström för vi skulle till Satya på fest. Mötte Martin på vägen så han hängde med oss dit. Var där ungefär till 9. Jag och Ida drog till henne och hämtade pengar och mötte upp Wille sen drog vi ner till stan och firade Emelie. Satt i mini Grekland nästan hela kvällen med massa folk. Vid 12 drog jag Ida Wille och Toss hem till Ida och käkade och kollade film. Drog hem vid kvart i två tror jag.

I lördags drog jag ner med Daniel och Lisa till stan och jag träffade Fanny och ngr till så var med dom resten av kvällen. Sov hos Linnea med henne Feffe och Sebbe. Körde blindbock på söndagsmorgonen och jag och Feffe var levande koner. Drog hem vid 1 lr ngt och sen vet jag inte riktigt vad jag gjorde när jag kom hem.

Igår var jag ute och gick med papi och lillasyster. Sen drog jag hem och satt vid datorn lr ngt sånt. Gjorde lite matte och sen sov jag till halv 7. Kollade tv resten av kvällen typ.

Atm sitter jag och lyssnar på The Script. Ny musik för mej (Y) Super musik iaf.
Har engelskaprov imon så ska plugga till det nu tror jag. Ska kolla facebook först. I helgen vill jag festa så om ngn vet fest så skulle jag uppskatta om ni berättade för mej.

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0