Dreaming with a broken heart,

Man brukar ju börja ett inlägg med typ ''Hej!'' och sånt. Men nej tänker jag inte börja med faktiskt. För allting blir så fel när man börjar sådär. Man vet inte riktigt vad man ska skriva sen. Så här blire fan inga hej i början av ett inlägg. Om jag inte är på extremt bra humör lr ngt.

Idag har jag varit hemma från skolan. Mådde verkligen inte bra alls när jag vaknade i morse. Så gick ner till mamma och sa att jag stannade hemma sen gick jag upp igen. Satt lite på sängkanten sen kändes det som att jag skulle spy så jag la mej ner och somnade om.
Vaknade vid halv 12 så gick jag ner och käkade sen blev det tv och dator ett tag.
Har hjälpt mamma att fixa på Andreas rum och i det blivande tvrummet på övervåningen.
Nu saknas bara tv och dvd och sånt sen är det helt klart där! Ska bli super med tv där uppe faktiskt.
Det enda dåliga är väl att Daniel sätter igång med sitt ylande och spelande helt random. Så ngr nackdelar finns det ju.
Har tagit en lång dusch också. Kände att jag behövde det efter att sovit i typ 12 timmar.

Nu ska jag iaf kolla in ett USB-minne som jag hittade på Andreas rum och om det är tomt så snor jag det till mina bilder på den andra datorn. Ha det bra!

BellaH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0