FYFAN VAD KUL!

Hallå bitches! Har varit vaken ett tag men inte orkar blogga. Men nu blev det dags för det tyckte jag.
Igår var fan bäst. Har nog aldrig haft så kul innan. Alla var verkligen helt galna igår. Helt sjukt så kul det var!

När jag kom hem från skolan så satt jag lite vid datorn, efter det gick jag och la mej och sov i ca en timme. Sen när jag vaknade gick jag ner och kollade film med Andy och Danne. Sen när den var slut började jag fixa mej lite smått. Sen vid halv 8-8 så drog jag mamma och Thomas till Vittaryd och hämtade Becca. Sen körde vi hem igen och jag fixade klart mej.
Vid kvart i 10 ringer Ida och säger att jag ska komma bort till biblan snabbt så tar mammas cykel och vid biblan träffar jag Emma Liz Diana Ida och Arta.
Vi drar bort till Metz och på vägen träffar vi Emma Tosse Fanny Jossan Linn och kanske ngn mer jag kmr inte ihåg. Iaf så drar vi ner på Metz och har riktigt kul. Jag Millan Sara och Elin var uppe på scenen och shakeade flera ggr. Drog ut ibland och träffade på lite folk. Sen kom även Darja och Linda(?) ner och shakeade med oss på scenen. Ida Diana Elin Millan Darja ja vi var hur många som helst där uppe. Så sjukt kul jag hade och som jag skrek. Cajsa sa att jag var galen men nej jag hade bara kul. Det var ngr stycken som frågade om jag var full eftersom jag skrek och gick runt och vinglade ibland. Men pga all röken och att jag dansade så himla mkt där nere så fick jag nog lite syrebrist ibland.
När Metz var slut så drog jag Millan Darja Simon och ngr till ner till Adonis så köpte jag kebabpizza till mej Darja och Zuzanna. Sen gick vi och satte oss vid filmgiganten. Väntade på att det skulle sluta regna så mkt sen vid kvart i två lr ngt så cyklade jag hem i regnet bland åska och blixtrar.
Somnade typ på direkten när jag kom hem.

Nu sitter jag och väntar på att mamma Thomas och Andy ska komma hem från IKEA så ska jag fan äta frukost också.
Sen ska jag duscha och bara ta det lugnt till ikv. Hitta ngt att göra bara också.

Jag har iaf världens bästa mamma! ♥

BellaH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0