Musik och Loka, perfect morning,

Jag är på rätt bra humör nu faktiskt. Sitter och lyssnar på musik och dricker Loka. Hunden och katten springer runt och dampar.
Iaf så ska jag strax dra mej mot skolan för en extremt rolig skoldag som vanligt. Fast ne! Skolan är skit precis som nästan alla andra tonåringar tkr.
Kmr ihåg när jag började lekis. Var så stolt för att jag äntligen fick börja i skolan. Min syster hade ju gått lekis och ettan redan så nu var det min tur att lära mej läsa, räkna och allting som hon lärt sej.
Men nu är det bara rena helvetet. Okej att man var omogen i lågstadiet och typ början av mellanstadiet. Men i högstadiet och fortf är lika omogen som man var då? Nej tack! Sen lärarna ska vi nog inte ens prata om. Lektioner som man fan inte står ut på. Inte konstigt att folk skolkar när det är så tråkigt.
Sen kvarsittning. Vafan hjälper det för. Sure jag kan förstå att meningen med det. Men saken är ju den att på kvarsittningen ska man, enligt mej, göra dom sakerna som man skolkat från. Alltså om man skolkar från en mattelektion så ska man jobba med matte på kvarsittningen. Men det har ju dom ingen jävla koll på. När jag har gått på kvarsittning har alla suttit och läst lr suttit och pratat och gått ut och gjort ngt sen kommit tillbaka. Och ingen har sagt ngt. Helt sjukt!

Iaf så ska jag kolla facebook och lite annat sen kanske äta frukost om jag hinner. Ha det bra så skriver jag när jag kommit hem lr senare under dagen! :)

BellaH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0