Wendall Baker,

Hallåhallå!
Det är dåligt med uppdateringen jag vet. Men got alot on my mind right now.
Skolan tar kål på mej. Trött när jag slutar skolan men ändå är jag ute i stan och leker med folk.
Iaf så leker livet och jag tar vara på det så mkt jag kan.

Igår var första dagen i skolan för mej denna veckan. Gick super sen drog jag och Emma till Hembygdsparken och träffade Tosse.
Blev en runda på Maxi för jag behövde nya leggings. Träffade på bonnarna Hannah och Linn. Blev filmer på Hannah som kmr inatt ngn gång troligtvis.
Sen drog vi hem till Emma och sen kom Abbe. Drog ner till Telia med Emma och köpte mobil till henne sen mötte jag upp Ida utanför Lindex så var vi där inne och flummade sen drog vi in på KappAhl. Sen efter det drog vi upp till Emma igen. Jag och Tosse drog med Emma till stationen vid halv 8 för hon skulle med bussen. Sen kom hon på att hennes busskort låg i hennes väska som var uppe hos hennes pappa. Så det fick bli att vända och gå hem för min del eftersom vi skulle käka.

Idag drog jag hem direkt efter skolan. Disa och Mikkel kom och sen kom Jossan också. Chillade sen drog dom hem så gick jag och la mej en stund. Har även fått in en till säng på mitt rum så jag har typ dubbelsäng nu. Känns super så nu slipper jag allt krongel med madrass på golvet och sånt.
Men nu har jag kollat klart på The Wendell Baker Story så nu ska jag duscha och sen kolla om Mikkel kmr in lr inte. Annars vet jag fan inte vad jag ska göra ikv. Men vi hörs iaf (:

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0