Crying my heart out,

Fyfan för detta alltså. Orkar inte längre. Massa skit hela jävla tiden.
Vänner som försvinner hela tiden.
Jag sviker dom, det gör jag faktiskt. Och det vet jag om, men jag försöker bättra mej och träffa så många jag kan.
Vill verkligen ha tillbaka alla dom jag glidit ifrån.

Förlorade min bästa vän nyss. Awesomeness! Tredje gången det händer.
Mitt fel iofs. Men orkade verkligen inte med att vi aldrig snackade lr ngt längre.
Det är inte hans fel. Det är inte heller mitt fel. Det är bådas fel.
Vi glider, snackar nästan aldrig. Jag försöker, det gör jag faktiskt.
Vad han gör det vet jag inte. Hur han mår det vet jag inte heller.
Känner inte honom längre. Och just nu, så vill jag inte känna honom heller.
För vart fanns han när jag behövde honom som mest?
Vet att han mår dåligt. Och vill gärna hjälpa honom. Men han säger aldrig ngt.
Han berättar aldrig ngt. Så hur ska jag kunna hjälpa honom då?
Orkar inte längre.
Jag älskar honom, det gör jag. Men just nu, så vill jag bara glömma.
Glömma allt som har med honom att göra.
Men det går inte.

BellaH

Kommentarer
Postat av: Tilda Karlsson - Homosexuell fotograf

Lämna dig aldrig, no matter what. <3

2011-05-21 @ 11:21:13
URL: http://tildaphotography.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0