Fogelbajs,

Gud vad kul jag har haft idag alltså. Fick fågelbajs på mej, inte kul kanske men fan vad jag och Cassii garvade sönder. Gick in till Clemens och tvättade bort det iaf. Sen när vi skulle gå från stationen så snubblade jag och då skrattade vi ännu mer, plus en massa annat kul.
Var i hembygdsparken och sen raggade vi runt lite på våra coola cyklar! Yeah awesomeness!
Sen drog vi till Brunnsparken och det tog oss typ 10 minuter innan vi tillslut kom upp på den där gungan båda två. Sjukt kul det också.
Sen cyklade vi lite till sen hem. Skönt att komma in i värmen, blev rätt kallt framåt kvällen faktiskt.
Men nu ska jag duscha för fick bajs i håret. Jävla fågel helvete!

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0