I lost my way without you,

Ja, det här bloggandet funkar ju utmärkt! Naej, inte direkt egentligen.
Har inte mkt att skriva om. Helgen var sådär, rätt kul vid vissa tillfällen. Annars hände inte så mkt.
Moa var i stan, kul att träffa henne. Har inte träffat henne på as länge!
Jag och Linn blev nästan kidnappade och hon failade när hon skulle locka mitt hår. Duktigt Linn, duktigt!
Iaf så hängde i stan hela helgen. Stationen och raggen typ. Som vanligt alltså.
Igår åkte jag inlines med Cassii. Träffade på ngr stycken som vi var med lite. Sen drog jag Moa och Cassii bort till Maxi och satt där lite efter att vi suttit på stationen i typ 5 timmar lr ngt.

Idag var jag i skolan typ 1 timme lr ngt. Jätte förskyld, hostar sönder mej och har ont i huvudet ibland. Jätte roligt!
Iaf så var Erik gullig och körde hem mej eftersom han var på Astrad och skulle tillbaka till Sunnerbo. Ibland är han bäst!
Låg hemma och dog. Sov mellan 12 och halv 2-2 och kollade film och tv. Satt även ute på altanen och kollade i klädkataloger eftersom jag inte hade ngt att göra. Varmt vare iaf så gick in efter en stund och dog i soffan istället. Det var nästan lika varmt där.
Nu ska jag iaf gå och lägga mej tror jag. Är skit trött. Får se om det blir skolan imon lr inte. Det märker vi helt enkelt.

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0