MITT BLOGGANDE ÄR BÄST!

HAHA YEAAH NOO!
Suger på att uppdatera. Har dock inget att skriva heller förutom typ '' idag var jag i skolan sen drog jag till stan'' lr ngt sånt. Ungefär det ända jag skriver känns det som.
Idag är jag iaf sjuk, var det igår också. Så jag underhåller mej själv med att plugga och kolla film samt sova om dagarna. Dock kan jag inte sova så mkt idag eftersom jag ska till skolan imon och kmr inte kunna somna inatt om jag sover för mkt nu på dagen. So prov och ngn tant som kmr och snackar om när hon satt i koncentrationsläger n shit. Yeah kinda fun I think.

Snodde även Chippen's man nyss. Channing Tatum! Yummie!
Så nu väntar jag bara på att Step Up 1 ska laddas klart så ska jag kolla på den för typ 711 gången i mitt liv. Sen kanske jag kollar tvåan och trean senare idag. Måste ju plugga lite också och vara duktig flicka ;)

Nej men nu ska jag faktiskt gå ner och käka lite, vilket jag inte gjort på hela dagen kom jag på, höhö!
Hörs KANSKE senare idag/ikv/inatt (höhö) om jag kmr ihåg det.

Langar picture på världens snyggaste!

Nu trodde ni väl att det skulle vara en bild på mej (playin' Kissie) , men NAEJ! Där fick ni, Channing Tatum fick det bli faktiskt. *typ dreglar sönder*

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0